5–8 klasių moksleiviams

LJM edukacinių veiklų kokybės standartai
Metodinis leidinys mokytojui [1]
| UŽSIĖMIMAI VYKSTA | |||||
| EDUKACINIO UŽSIĖMIMO TEMA | Muziejuje | Laive SŪDUVIS | Jūsų mokykloje | Nuotoliniu būdu | |
| APIE TVARESNĘ ATEITĮ | Veikti ŽALIAI – matyti MĖLYNAI [2] | ⚪** | ⚪ | ⚪ | |
| 2050 BALTIJA. Distopija ar realybė? [3] | ⚪* | ⚪ | ⚪ | ||
| Be teisės užaugti [4] | ⚪ | ⚪ | ⚪ | ||
| Vandens gyvenimo linija [5] | ⚪ | ⚪ | ⚪ | ||
| Nuo EGO prie EKO. Baltijos stalo forumas [6] | ⚪** | ||||
| Plėšrūs ir pavojingi. Mitai ir realybė [7] | ⚪ | ⚪ | |||
| APIE JŪRINĘ TAPATYBĘ | MISIJA: jūrinė valstybė [8] | ⚪ | |||
| Trispalvė jūroje saugo [9] | ⚪ | ⚪ | |||
| Ateities kapitonai [10] | ⚪ | ⚪ | |||
| Priimk jūros iššūkį! [11] | ⚪ | ⚪ | |||
| Vėjų uostas [12] | ⚪ | ⚪ | |||
| SOS! Žmogus už borto [13] | ⚪ | ||||
| Kodėl laivas plaukia? [14] | ⚪ | ||||
| LAISVĖS, SAUGUMO, ATSAKOMYBĖS ženklai Klaipėdos uoste [15] | ⚪ | ||||